Customer Service Adm. Repair [Finland]


 

Who we are

You enjoy creating and innovating. You never stop striving for better. You take responsibility and you get results. You love being part of a team. Above all, you want your work to matter: Welcome to our world! At Sonova we create sense by bringing sound to life. Our innovative hearing care solutions help millions of people enjoy life’s unforgettable moments.

We offer exceptional career opportunities through market-leading brands from consumer to medical, products and services that keep pushing hearing care forward, and a culture where you can quickly belong and perform at your best.

If you want the freedom to explore, opportunities to grow, and make positive change on people lives through your work, this is the place for you.

$ads={1}

Join Sonova. Create sense.

Tampere, Finland

Customer Service Adm. Repair

Sonova Finland Oy perustettiin vuonna 1995 ja se on osa vuonna 1947 perustettua Sonova-konsernia, jonka pääkonttori sijaitsee Sveitsissä. Sonova on innovatiivisten kuulonhuollon ratkaisujen johtava toimittaja. Tavoitamme asiakkaamme monien kanavien kautta, minkä ansiosta asiakkaamme voivat hyötyä lukuisista ratkaisuistamme – kuulokojeista, sisäkorvaistutteista, langattomista kommunikointituotteista, digitaalisista ratkaisuista ja ammattimaisesta audiologisesta hoidosta – heidän yksiöllisiin tarpeisiinsa parhaiten vastaavalla tavalla. Sonovalla on yli 16 500 asialleen omistautunutta työntekijää yli 100 maassa. Tampereella meillä on 13 työntekijää.
Työtehtäväsi
  • Huoltojen ja yksilöllisten tuotteiden tilausten käsittely yhdessä toisen työtekijän kanssa
  • Varaosatilausten käsittely
  • Asiakaspalvelu suomeksi puhelimitse ja sähköpostitse
  • Kommunikointi englanniksi keskushuollon ja tehtaan kanssa
  • Asiakaspalautteiden käsittely
  • Muut toimistotyöt, kuten postin avaaminen ja lähetys, arkistointi yms.
  • Muun asiakaspalvelutiimin tukeminen

Tämä työ sopii sinulle, jos pidät rutiininomaisista työtehtävistä ja työmäärän vaihtelusta sekä olet mielelläsi osa pientä, toisiaan tukevaa tiimiä.
Mitä odotamme sinulta?

  • Perustoimistotyötaitoja koulutuksen ja/tai työkokemuksen kautta
  • Teknistä orientoitumista: olet kiinnostunut ymmärtämään, miten eri laitteet toimivat
  • Vähintään yhden vuoden kokemusta asiakaspalvelusta
  • Hyviä sosiaalisia taitoja, joustavaa asennetta ja tiimityöskentelytaitoja
  • Sujuvaa suomen ja hyvää englannin kielen taitoa (kirjallinen ja suullinen)
  • Hyvät IT-ohjelmistojen perustaidot (työskentelemme Office 365:ssä ja oletamme, että osaat työskennellä useiden postilaatikoiden kanssa ja sinulla on perustiedot Excelistä
  • Rutiinin, mutta myös vaihtelevien tilanteiden sietokykyä

Katsomme eduksesi

  • Kokemusta tilausten tai huoltoasioiden käsittelystä
  • Kokemusta toiminnanohjausjärjestelmistä, erityisesti SAP

Mitä tarjoamme sinulle?

  • Mukavat työkaverit ja toisia tukevan työyhteisön
  • Viihtyisät ja modernit työskentelytilat Tampereen rautatieaseman läheisyydessä
  • Liukuvan työajan
  • Kiinteän kuukausipalkan sekä myyntiin perustuvan bonuksen koeajan jälkeen
  • Hyvinvointiasi tukevia työsuhde-etuja: työterveys (sis. perushammashuollon) ja liikunta- ja kulttuurisetelit

Toivoisimme sinun voivan aloittaa syyskuun alussa.

Kiinnostuitko?
Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi 11.6.2023 mennessä.
Huomioithan, että käsittelemme vain kyseisen linkin kautta tulleet hakemukset. Aloitamme haastattelut juhannuksen jälkeen.

Lisätietoja meistä organisaationa
Lisätietoja Sonovasta: https://www.sonova.com/finland/fi
Lisätietoja tuotteista: www.phonak.com/fi

Please find below the same ad in English:

Technically oriented customer service administrator

Your tasks

  • Handle order entry process for service and custom-made products together with other employee
  • Handle order entry process for spare parts
  • Provide customer service by phone and email (in Finnish)
  • Handle communication with central service and production site (in English)
  • Handle customer requests and complaints
  • Other office tasks: opening and sending mail, archiving etc.
  • Support customer service team in variable tasks

This job is for you, if you like routine tasks, seasonally varying workload and being part of small team, where one supports another.

Your profile

  • Basic office administrator skills from education or work experience
  • Technical orientation: you are interested in to understand how different devices work
  • Minimum 1+ years customer service experience
  • Good social skills, flexible approach and good team player
  • Fluent Finnish and good English level, both verbal and written
  • Good IT skills
  • Good skills to handle routine tasks and work in fluctuating situations

Preferred skills

  • Previous experience of order handling
  • Previous experience of SAP

We offer

  • Great co-workers and supportive work community
  • Comfortable and modern working environment close to Tampere railway station
  • Fixed monthly salary + variable cash after probation period
  • Flexible working hours
  • Benefits for to support your health: occupational health (including basic dental care) and exercise and culture benefit

We wish you could start in the beginning of September 2023.

Are you interested?

Send you application as soon as possible and latest June 11, 2023.

More information
Contact Customer Service Manager heli.mikkonen@sonova.com or phone +358 50 550 1128 (Mon-Fri 8 am – 4 pm).

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال