$ads={1}
Hei sinä, joka haluat olla mukana rakentamassa markkinoiden asiakaskeskeisintä energiayhtiötä ja tuomassa kanssamme uuden energia-aikakauden mahdollisuudet jokaisen ulottuville! Oletko kiinnostunut kehittämään ammattiosaamistasi Helenin uusien ratkaisutuotteiden kuten aurinkojärjestelmien ja sähköautojen latausratkaisuiden parissa? Entä sykkiikö sydämesi lämmitysratkaisuille? Mahtavaa, hae joukkoomme!
Me Helenissä uudistumme voimakkaasti ja kehitämme jatkuvasti puhtaampia sekä ympäristöystävällisempiä tapoja tuottaa energiaa. Lämmön, jäähdytyksen ja sähkön lisäksi tarjoamme uusia, asiakkaidemme tarpeisiin yhä paremmin sopivia ratkaisuja alueelliseen ja uusiutuvaan energiaan, älykkäisiin kiinteistöihin sekä sähköiseen liikenteeseen. Uudet innovaatiot ovat osa arkeamme, ja ne syntyvät yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.
Etsimme nyt ratkaisuasiakaspalvelutiimiimme uutta kollegaa energianeuvojan tehtäviin määräaikaiseen kokoaikaiseen työsuhteeseen. Toimistomme sijaitsee Helsingissä Kampissa, mutta perehdytysjakson jälkeen voit työskennellä joustavasti lähi- ja etätöissä.
Monikanavaisen asiakaspalvelutiimin tehtäviä on jaettu useampaan osa-alueeseen:
lämmitysratkaisut -kokonaisuuteen sisältyy mm. yleistä kaukolämpöön ja jäähdytykseen liittyvää neuvontaa sekä esimerkiksi mittauslaiteongelmien välttämistä yhteistyökumppaneille. Lisäksi tehtäviisi voi kuulua urakoitsijoiden avustamista ja neuvontaa teknisten dokumenttien toimittamiseen liittyen. aurinkojärjestelmien ja sähköautojen latausratkaisuiden osalta tehtäviisi kuuluu mm. Oma Heleniin ja Yritys Heleniin liittyviin kysymyksiin vastaaminen, ratkaisuihin liittyvä selvitystyö, liidien kirjaaminen sekä seuranta ja asiakkaiden neuvominen tuotteisiin ja palveluihin liittyen. Etsimme juuri sinua, joka olet innostunut uuden oppimisesta ja haluat olla mukana aktiivisesti kehittämässä entistä asiakaskeskeisempää asiakaspalvelua ja toimivia prosesseja. Asiakaspalvelun lisäksi tiimimme osallistuu aktiivisesti vikatilanteiden selvittelyyn, työohjeiden työstöön ja prosessien kehittämiseen, joten pääset päivittäin hyödyntämään yhteistyön mestaruutta ja erinomaisia vuorovaikutustaitojasi. Odotamme sinulta sujuvia tietokoneen- ja järjestelmien käyttötaitoa sekä suomen ja englannin kielen taitoa. Toivomme, että saat virtaa pulmallisten tilanteiden ratkomisesta, prosessien kehittämisestä ja neuvontapainotteisesta ja ajoittain haastavastakin asiakaspalvelusta. Lisäksi toivomme, että olet vahvasti kiinnostunut uusista ratkaisuista ja tekniikasta.
Haluamme antaa sinulle parhaat valmiudet työhösi asiakasrajapinnassa ja siksi tarjoamme syvällisen perehdytyksen tehtävään tuoteryhmä ja asiakokonaisuus kerrallaan, joten kaikkea uutta ei tarvitse omaksua yhdellä kertaa. Meillä tiimityö on isossa roolissa, joten arvostamme yhdessä tekemisen meininkiä! Tiedämme, että tarvitsemme toistemme tietoa, osaamista, kokemusta, näkemystä ja intohimoa. Meillä on mahdollisuus oppia uutta jokaisen työpäivän aikana ja osallistua oman työsi kehitykseen.
Jäikö jokin vielä mietityttämään? Voit kysyä tehtävästä tarkemmin ryhmäpäälliköltämme Joonas Sarvamaalta (etunimi.sukunimi(a)helen.fi puh +358504093612). Joonas on parhaiten tavoitettavissa pe 18.8. klo 9-12 tai to 24.8. klo 14-16.
Kohtasivatko energiamme? Mahtavaa! Voit lähettää hakemuksen ja ansioluettelosi helposti rekryjärjestelmämme kautta (https://www.helen.fi/rekry), viimeistään 28.8.2023. Huomioithan, että haastattelemme sopivia ehdokkaita jo hakuaikana ja työsuhde alkaa heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Toivottavasti kuulemme sinusta pian!
Yhdistetään voimat!
Yhteystiedot: [email protected]
Työpaikan osoite: 00100 Helsinki
Palkkaus: 0-0
Työ alkaa: 05.09.2023
Työaika: Kokoaikatyö
Työn kesto: Toistaiseksi voimassa oleva
Hakuaika päättyy: 29.08.2023 20:59
Jätä hakemus: https://helen.csod.com/ux/ats/careersite/4/home/requisition/486?c=helen
Ilmoitus jätetty: 16.08.2023 00:00
Työmarkkinatorin ilmoitusnumero: 38d533a5-f9ad-4171-b96a-687091dff945
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
.
Julkaistu 16.08.2023